נפתחה ההרשמה להגרלת מענקים לרכישת דירות יד שנייה

איתי גדסי 1 Comment on נפתחה ההרשמה להגרלת מענקים לרכישת דירות יד שנייה

משרד הבינוי והשיכון מודיע כי ההרשמה להגרלת מענקים לרכישת דירות יד שנייה נפתחה הבוקר, הרשמה תיסגר ביום שלישי ה-10.10. שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף: "צעד נוסף במימוש ההתוכנית האסטרטגית של המשרד לדיור בר השגה לכלל אזרחי ישראל". ניתן להגיש בקשה להנפקת אישור זכאות להשתתפות בהגרלה עד יום חמישי 14/09/23. תוצאות ההגרלה צפויות להתפרסם במהלך חודש אוקטובר

גולדקנופף
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כחלק מתכניות דיור בר השגה שמקדם משרד הבינוי והשיכון ובהמשך להחלטת ממשלה 737, נפתחה הבוקר ההרשמה להגרלת מענקים לרכישת דירות יד שנייה בכל רחבי הארץ שמחירן בין 300,000 עד 600,000 ₪. במסגרת ההגרלה יוגרלו כ-1,000 מענקים.

זכאים להירשם להגרלה כל מי שמחזיק באישור זכאות תקף כחסר דירה בתוכניות דירה בהנחה.

במסגרת התוכנית יינתן לזכאים חסרי דירה שיזכו בהגרלה מענק מותנה בסך 50,000 ₪ לצורך רכישת דירה מיד שנייה, בבנייה רוויה, שמחירה בין 300,000 ₪ עד 600,000 ₪ (כולל).

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקונפף: "ההגרלה שנפתחה היום להרשמה, הינה צעד נוסף במימוש התוכנית האסטרטגית של המשרד להציע מגוון פתרונות לדיור בר השגה לכלל אזרחי ישראל, המענק בגובה 50,000 ₪ לרכישת דירה יסייע ל-1,000 משפחות שיזכו לבנות את עתיד משפחתם ובקורת גג יציבה, נמשיך לפעול ולהציג צעדים נוספים כחלק מהמחויבות העמוקה שיש למדינה לסייע לאזרחי ישראל לקורת גג יציבה, ראויה ואיכותית ברחבי הארץ."

מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, יהודה מורגנשטרן: ביום זה אני רוצה ראשית לשבח את כלל הגורמים המקצועיים במשרד והחיצוניים שסייעו להקים מערך חדש של הגרלות ובזמן שיא הביאו לפתיחת ההגרלה הבוקר, בזכותם אלף משפחות יזכו עוד שנה במענק ואפשרות לרכוש דירה ולקבל הנחה משמעותית בגובה 50,000 ש"ח. מדובר בתכנית משלימה לתכניות דירה בהנחה ויתר תכניות הסיוע של המשרד במטרה לתת מענה לכלל הזוגות הצעירים ומחוסרי הדירה בישראל."

הוצאת אישור הזכאות להגרלת המענקים זהה לאופן הנפקת אישור הזכאות לתוכניות דירה בהנחה. את אישורי הזכאות ניתן להנפיק באופן מקוון דרך אחת מחברות ההרשמה לסיוע בדיור .

יודגש כי, זוכה בתוכנית לא יכול להירשם להגרלות דירה בהנחה, אלא אם כן יבטל את זכייתו. אולם אם לא זכה, ונמצא בתור הממתינים, ניתן להירשם להגרלות אחרות. כדאי לשים לב, אם זכאי זוכה בהגרלה, הוא מוסר אוטומטית מרשימות הממתינים של כל הגרלה אליה נרשם בעבר במסגרת תוכניות דירה בהנחה או מענקי דירת יד שנייה.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    כוסות רוח למת… לעג לרש